A Community discussion forum for Halo Custom Edition, Halo 2 Vista, Portal and Halo Machinima

Home  Search Register  Login Member ListRecent Posts

Viewing User Profile for: Jlx2
About Contact
Last Post: Nov 11, 2013 12:42 PM
Last Visit: Nov 16, 2013 04:49 PM
Occupation: None
Interests: None
Your Age: None
What Games do you play: None
UMT Member
Email: {hidden}

Send Private Message
Post Statistics
Jlx2 has contributed to 79 posts out of 469347 total posts (.02%) in 2,204 days (.04 posts per day).

20 Most recent posts:
Halo CE General Discussion » Zteam weapons: h3 elite animations Nov 11, 2013 12:42 PM (Total replies: 3)

Quote: --- Original message by: Lolman
are you using teh lags cmt elite pack? :)

No, zteam tag pack.

Quote: --- Original message by: Invader Veex
I don't think those have been released. But good luck with finding them!

Gracias pero igual sera difícil, espero que CAD me ayude
Edited by Jlx2 on Nov 11, 2013 at 12:43 PM

Halo CE General Discussion » Zteam weapons: h3 elite animations Nov 11, 2013 09:32 AM (Total replies: 3)

Disculpen pero quería saber si alguno de ustedes tienen las animaciones de las siguientes armas de Zteam de halo 3 que usa el elite:
-Shotgun (importante)
-Plasma Rifle (importante)
-Spartan Laser
-Sentinel Gun

Por el momento solo tengo estas, que son las que vienen en el pack de tags:

Gracias por ver.

Edited by Jlx2 on Nov 11, 2013 at 01:29 PM

Halo CE General Discussion » [QUESTION and HELP] ZTM halo 3 animations Nov 10, 2013 06:56 AM (Total replies: 115)

Altheros no está en halomaps, es mas muy de vez en cuando publicó un vídeo en su canal de Yt
uno que otro mapa y después lo borra, así de simple.
¡¿PERO ALTHEROS AQUÍ EN HALOMAPS?¡
NO, solo son simples clones

Halo CE General Discussion » Os tool, os tool, os tool..I hate you Nov 10, 2013 06:43 AM (Total replies: 8)

Quote: --- Original message by: Dumb AI

Quote: --- Original message by: Jlx2
This is not OS Tool's fault. It's probably HEK+'s fault.

No hay otro extractor aparte que HEK +, bueno también se que esta el 'HTC' (Halo tag converter), pero no me ah ayudado mucho que digamos

HTC is older and possibly even worse than HEK+ in some parts.

For everyone who has that dumb problem with the animations:
http://www.mediafire.com/download/rg84eowvvbtw8m8/spartan_hybrid.zip
This is a slightly modified version of spartan_tp5 from the Zteam tag pack.
Edited by Dumb AI on Nov 9, 2013 at 10:03 PM

Tanto el HTC como el HEK + tienen errores e incluso uno más que el otro
Muchas gracias y exacto tenía problemas con las animaciones, vamos a ver como quedará. Gracias de nuevo.

Halo CE General Discussion » Os tool, os tool, os tool..I hate you Nov 9, 2013 10:13 AM (Total replies: 8)

This is not OS Tool's fault. It's probably HEK+'s fault.

No hay otro extractor aparte que HEK +, bueno también se que esta el 'HTC' (Halo tag converter), pero no me ah ayudado mucho que digamos

Halo CE General Discussion » Os tool, os tool, os tool..I hate you Nov 9, 2013 09:50 AM (Total replies: 8)

Bueno tengo este problema:
Os_tool. E intentado copilar mapas con extensión '.map' con os_tool lo cual no he podido debido a un error de scripts, bueno.
Después quise copilarlo con extensión '.yelo' y mucho menos salió algo así:

Señoras y señores he ahí el error, bueno espero de sus ayudas, gracias por ver.

Halo CE General Discussion » [QUESTION and HELP] ZTM halo 3 animations Nov 9, 2013 06:57 AM (Total replies: 115)

Quote: --- Original message by: UNDEROATH RMT
No sé si calificar a RangerDanger como basura intergalactica por ser tan mal troll y tratar de emular a Altheros que no lo ah logrado hacer, Deberias tomarte unas vacaciones RangerDanger

Como un idiota, para eso califica RangerDanger

Si, si es posible y lo he hecho con: HEK, Halo CE, Open Sauce

Halo CE General Discussion » [QUESTION and HELP] ZTM halo 3 animations Nov 8, 2013 09:42 PM (Total replies: 115)

Quote: --- Original message by: abkarch
I swear. I have not clicked a single thread that hasent ended up in arguments yet.
Im leaving now.

Ah, pero igual ¿qué se podrá hacer? Nada

#RangerDanger Bye

Halo CE General Discussion » [QUESTION and HELP] ZTM halo 3 animations Nov 8, 2013 04:25 PM (Total replies: 115)

Quote: --- Original message by: Wheatley
And everything for a command

Imposible de creer ¿no?

Halo CE General Discussion » [QUESTION and HELP] ZTM halo 3 animations Nov 8, 2013 04:40 AM (Total replies: 115)

Quote: --- Original message by: rangerDanger
What do you mean, I am altheros you faggot...

No

Halo CE General Discussion » [QUESTION and HELP] ZTM halo 3 animations Nov 7, 2013 08:18 PM (Total replies: 115)

Quote: --- Original message by: The Doctor
you are both literally using google translate and it gives me the lols that you people are so downright dum yo so stupid dawg homie swag

sorry to tell you but this is not google translate. jhonlex is from colombia. If you don't believe, try talking to him on skype.

kill yourself in a fire

¡Quiero verlo ahora mismo¡

Swallow my scum infidel.

No tranquilo, tu mismo te humillas solo
1-Tratando de imitar al verdadero altheros
2-Un clón de el nada mas
3-Quieres ser el troll con migo, no funciona
4-Hablas en diferentes idiomas
5-Pareces un idiota

Halo CE General Discussion » [QUESTION and HELP] ZTM halo 3 animations Nov 7, 2013 08:13 PM (Total replies: 115)

you are both literally using google translate and it gives me the lols that you people are so downright dum yo so stupid dawg homie swag

sorry to tell you but this is not google translate. jhonlex is from colombia. If you don't believe, try talking to him on skype.

kill yourself in a fire

¡Quiero verlo ahora mismo¡

Halo CE General Discussion » [QUESTION and HELP] ZTM halo 3 animations Nov 7, 2013 08:05 PM (Total replies: 115)

I have proof that i love you in the butt

Espera, tu no eres altheros ¿Entones quien mierda eres?

Halo CE General Discussion » [QUESTION and HELP] ZTM halo 3 animations Nov 7, 2013 07:58 PM (Total replies: 115)

¿Tienes pruebas? ven y muestra lo contrario

Halo CE General Discussion » [QUESTION and HELP] ZTM halo 3 animations Nov 7, 2013 07:52 PM (Total replies: 115)

¿Para que darle gusto? Sera baneado una y otra y otra y cuantas veces sea posible, seguirá haciendo lo mismo; habrá que hacer el alto y dejar las cosas claras así de fácil

Halo CE General Discussion » [QUESTION and HELP] ZTM halo 3 animations Nov 7, 2013 07:46 PM (Total replies: 115)

ONONONONON u is trol ok! ok mudda asshole!

It's funny how latino people sometimes speak english better than american people.
However, you should try to accept that we are all humans, no matter if asian, rusian, latino, european or american. You are the definition of "ameriсunt".
I speak 4 languages: english, french, spanish and latin, how many do you speak?

Conozco más a altheros de lo que conozco los mas de 700 mapas de halomaps y se que el oculta varias caras y es mas que doble personalidad incluso puede engañarte, se hace el 'troll' con tigo, te confunde pero aun así debes saber con quien tratas

Halo CE General Discussion » [QUESTION and HELP] ZTM halo 3 animations Nov 7, 2013 07:40 PM (Total replies: 115)

are you dumb? first of all its leer not lee retard. second of all why would i need to read a spanish grammar dictionary when i clearly know more about it that you sweet lips

Ni siquiera los tiempos gramaticales ni conjugar un verbo, ya es mejor superar esto de hacerse el 'hater' con migo y decirme asiático filipino ignorante

Edited by Jlx2 on Nov 7, 2013 at 07:27 PM

Tu ești cel mai prost vreodată. Suge pula mea.

Haaaa, por fin se destapó 'altheros' a esto quería llegar. Por fin lo has logrado, me has dado gusto. Bien hecho (Y) ahora esto terminó aquí mismo
'bugs bunny status'

Pleasure >:D

Yeaaah¡ uff :D

Halo CE General Discussion » [QUESTION and HELP] ZTM halo 3 animations Nov 7, 2013 07:34 PM (Total replies: 115)

are you dumb? first of all its leer not lee retard. second of all why would i need to read a spanish grammar dictionary when i clearly know more about it that you sweet lips

Ni siquiera los tiempos gramaticales ni conjugar un verbo, ya es mejor superar esto de hacerse el 'hater' con migo y decirme asiático filipino ignorante

Edited by Jlx2 on Nov 7, 2013 at 07:27 PM

Tu ești cel mai prost vreodată. Suge pula mea.

Haaaa, por fin se destapó 'altheros' a esto quería llegar. Por fin lo has logrado, me has dado gusto. Bien hecho (Y) ahora esto terminó aquí mismo
'bugs bunny status'

Halo CE General Discussion » HEK Nov 7, 2013 07:31 PM (Total replies: 15)

Quote: --- Original message by: vampire_girl
hey

Fight me.

ur ugly

http://forum.halomaps.org/avatars/151.jpg
dis is u

Id rather be a penguing than this

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/6040_100333199978783_2972709_n.jpg

And who is that?

You... duh

Um

douch :c

i kno :c

but ):

Time: Mon September 23, 2019 8:57 AM 172 ms.
A Halo Maps Website