A Community discussion forum for Halo Custom Edition, Halo 2 Vista, Portal and Halo Machinima

Home  Search Register  Login Member ListRecent Posts
  
 
Viewing User Profile for: inkscape13
About Contact
Joined: Mar 19, 2008 02:51 AM
Last Post: Aug 8, 2011 02:48 AM
Last Visit: May 9, 2014 10:57 PM
Website: http://evil-minds-creations.deviantart.com/
Location: West Allis, WI, USA
Occupation: Modeling or Gaming
Interests:
Your Age: 16
What Games do you play: Killzone 2, Halo 3:ODST, Fable 2, COD MW2, Halo: Reach, Crysis
Avatar:
http://evil-minds-creations.deviantart.com/
AIM:
MSN IM:
Yahoo IM:


Send Private Message
Post Statistics
inkscape13 has contributed to 254 posts out of 421946 total posts (.06%) in 2,470 days (.10 posts per day).

20 Most recent posts:
Halo CE General Discussion » Weapons - Works in Process thread [WIP] Aug 8, 2011 02:48 AM (Total replies: 14328)

Quote: --- Original message by: DEEhunter


If you are expecting to bake the normals of that... The corner edges are too hard... The edges should not be that hard for a guns hard surface parts... The edges should be smoother for a normals bake...
Edited by inkscape13 on Aug 8, 2011 at 02:50 AM

Halo CE General Discussion » Weapons - Works in Process thread [WIP] May 6, 2011 05:01 PM (Total replies: 14328)

I am in with you on that bourrin but, i'm someone that has a thing for eye candy so I do add alot of detail that would be considered pointless.....

Halo CE General Discussion » Weapons - Works in Process thread [WIP] May 6, 2011 02:40 PM (Total replies: 14328)

Yea, I wanted it to be textured kinda like the MA37 but also not exactly the same.... ;)

------------------------------------

@tylerp14:

Thanks! :)

Halo CE General Discussion » Weapons - Works in Process thread [WIP] May 6, 2011 02:50 AM (Total replies: 14328)

In most cases, No..... Usually because people like to modify my things which is a modification not to be re-modified.... But in this case, I might....

Halo CE General Discussion » Weapons - Works in Process thread [WIP] May 6, 2011 01:13 AM (Total replies: 14328)

Yea.... And i'll be able to get it ingame after I can get someone to unwrap and texture it.... lol.... I've been modeling for a long time now and still can't unwrap nor texture for jack!!! lol. Im just good at creation of things and animating in some points whenever I put enough thought and time to it.... lol.

Halo CE General Discussion » Weapons - Works in Process thread [WIP] May 5, 2011 10:24 PM (Total replies: 14328)

Here's something I'm working on....

Pic 1:


Pic 2:



Credits:

  • Advancebo for his MA5C base model


Edited by inkscape13 on May 5, 2011 at 10:25 PM

Halo CE General Discussion » Weapons - Works in Process thread [WIP] May 1, 2011 11:43 PM (Total replies: 14328)

Quote: --- Original message by: eliteslasher
Quote: --- Original message by: Maniac1000
i think he is going to call it "Requiem"
fantastic crit there Slappy, i loved it.


XD
I am not joking when I saw his crit I LOLd so hard I choked on my mtn dew and couldn't stop laughing/choking for like 4 minutes.


Wohh! I lol'd too but damn! that really didn't sound right. choking on mtn dew? damn, tryna swallow the entire can? lmao!

Halo CE General Discussion » Weapons - Works in Process thread [WIP] May 1, 2011 08:31 PM (Total replies: 14328)

Quote: --- Original message by: ASP GRUNTS

I MAED GUN



Seriously grunt? Spam post are so annoying due to the fact that ain't even a damn gun but, a blob with 3 barrels attached to it....

It would be more proper and mature to stay on the "topic".....

Halo CE General Discussion » [WIP] Generator Facility May 1, 2011 02:56 PM (Total replies: 213)

Thats a pretty good idea linkmaster.... atleast in my opinion....

Halo CE General Discussion » [WIP] Generator Facility May 1, 2011 11:33 AM (Total replies: 213)

Nice idea slasha. I can't wait to play it for a lil bit.... lol.....

Halo CE General Discussion » Weapons - Works in Process thread [WIP] Apr 30, 2011 10:51 PM (Total replies: 14328)



I'm back!!! LoL! Like anyone cares but, this is what I'm working on... still gotta make the handles and criticism is welcomed although, I doubt I'll use it or consider it.....

Halo CE General Discussion » UNMT Mapping Team official Thread Nov 21, 2010 08:45 AM (Total replies: 284)

Ok. I'll try to finish it, but the blades are getting removed tho.

Halo CE General Discussion » UNMT Mapping Team official Thread Nov 18, 2010 05:07 PM (Total replies: 284)

kk. ima wanna see how it turns out. ;)

Halo CE General Discussion » What do you guys think of a full auto shotgun? Nov 17, 2010 03:23 PM (Total replies: 43)

Do NOT make a full auto shotgun cuz you would have some annoying 5 yr olds spraying all over with it like some terrible noobs.

Halo CE General Discussion » UNMT Mapping Team official Thread Nov 17, 2010 03:09 PM (Total replies: 284)

*post deleted by admin for rules violation
READ THE RULES:
http://forum.halomaps.org/index.cfm?page=topic&topicID=2979

Bypassed profanity filter
Edited by Dennis on Nov 17, 2010 at 05:59 PM

Halo CE General Discussion » UNMT Mapping Team official Thread Nov 16, 2010 07:30 AM (Total replies: 284)

lolz

Halo CE General Discussion » UNMT Mapping Team official Thread Nov 15, 2010 05:06 PM (Total replies: 284)

Quote: Quote: --- Original message by: Hydrogen
please tell me hes not going to do our weapon models... if he is ima idk

also are we doing nicks dumb (enter here) idea?


Ok, That is entirely up to Slasher whether he wants me to model the weapons for UNMT or not.

And also, we need to settle our problems otherwise we're not going to be very "team" like in UNMT.

Quote: Quote: --- Original message by: d4rfnader

Lol, inkscape's weapon models are awsome!


Lolz. Thanks, I try my best most of the time.
Edited by inkscape13 on Nov 15, 2010 at 05:07 PM

Halo CE General Discussion » UNMT Mapping Team official Thread Nov 14, 2010 08:59 PM (Total replies: 284)

just to be a good sport, ima bring the life of this thread back hopefully by showing a WIP of a covy torch im working on for UNMT.



- currently high poly.
----------

Model stats for this current post:

- Tris: 222k
- Verts: 112k

Halo CE General Discussion » Weapons - Works in Process thread [WIP] Nov 10, 2010 02:36 AM (Total replies: 14328)

lol ya. it was just to see how it would look but doesn't really give it a better look.

Halo CE General Discussion » Weapons - Works in Process thread [WIP] Nov 10, 2010 02:21 AM (Total replies: 14328)

Self-Explanatory.



Edited by inkscape13 on Nov 10, 2010 at 02:22 AM


Time: Mon December 22, 2014 4:57 PM 218 ms.
A Halo Maps Website